Employee benefits

De pensioenregeling is vaak de grootste secundaire arbeidsvoorwaarde voor een werknemer. Maar naast deze arbeidsvoorwaarde zijn er nog tal van andere. Hierbij moet u denken aan regelingen in het kader van ziekte en arbeidsongeschiktheid, ongevallen en ziektekosten van uw werknemers. Al deze secundaire arbeidsvoorwaarden komen bovenop de primaire arbeidsvoorwaarde; het salaris.

Wat gebeurt er indien een werknemer ziek wordt? Dien ik het salaris van deze werknemer door te betalen? Hoe lang en hoeveel?

Het is belangrijk voor u als werkgever maar ook voor uw werknemers dat deze zaken goed geregeld zijn.

Heeft u behoefte aan een goed overzicht van uw risico’s? Of heeft u behoefte aan ondersteuning en begeleiding op dit gebied? Berkenhout Finance geeft hierover een duidelijk en helder advies.

Berkenhout Finance adviseert en beheert

  • ziekteverzuimverzekeringen
  • arbeidsongeschiktheidsverzekeringen (WIA en WGA gat verzekeringen)
  • ongevallenverzekeringen
  • ziektekostenverzekeringen